Fredag!




Fredag! Och gissa vad som stod på vår meny?  Yes.. den eviga fredagstacosen! Tack gode gud för att jag aldrig tröttnar på den!
Lika kul varje gång när tjejerna ska plocka ihop sina grönsaker.. majs, någon enstaka gurka.. och minst en liter gräddfil! Aldrig köttfärsen..


När tjejerna hade somnat.. (ungefär kl 18:55, till skillnad från andra barn så slocknar dom som klubbade sälar kl 19.. och ja.. vaknar som sagt 05:45 varje morgon också!)
... då påbörjade vi våran "jakt" efter det perfektaste bubblet till vårt bröllop!
Kan ju inte servera vilket skrot som hellst! Så det kommer bli ett par kuliga fredagar de närmsta 9 månaderna!
(den här guldflaskan smakade otroligt bra, så det kanske inte blir så mycket letande ändå)


Så här ser jag ut efter att ha luktat på korken! Blir ju så när man är småbarnsförälder! Haha


Idol!!! Och så här tyckte jag om det! Jag rös när nån sjöng.. minns dock inte vem och jag skyller allt på bubbelkorken!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ett hett tips är Asti! Mumsigt, sött och lättdrucket och billigt! MYCKET BRA :)

2010-10-17 @ 21:44:48
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Älskade du, din blogg förgyller verkligen min dag :) Blir så glad varje gång jag läser den. Och jag vet en till som är en flitig besökare, nämligen Mor min. Hon hälsar så gott! <3

2010-10-25 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0