Fredagsmys!!!

Underbara fredag!! Alltid speciellt med fredagar tycker jag, även om det är jobb för min del! Alla är så glada!
Mina underbaringar har också varit på strålande humör! Skönt att lämna glada tjejer på förskolan, det gör hela min dag!

Den här är det bästaste med mina helgjobb.. tjejerna går på förskolan måndag och tisdag.. lediga i två dagar.. kommer tillbaka och går på fredag, sen är de lediga med Micke under helgen och sen måndag tisdag med mig! Perfekt!! Visst kan jag känna mig lite egoistisk som håller de hemma måndag och tisdag.. de har det kul och bra på förskolan med alla kompisar och så.. men jag träffar verkligen inte de någonting när jag jobbar från 7 till 20. Så jag har de hemma, för min skull.. för att jag vill umgås med mina barn. De lider nog inte så mycket av det ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0