Inte en av de bästa!

Denna dag har inte varit en av de bästa.. Jag som mamma har testats in i benmärgen idag! Tack och lov är mitt tålamod på topp! Behövdes verkligen idag vill jag lova!

Emilia puttar till sin lillasyster så hon flyger i golvet, varpå jag skickar in henne i sitt rum. "kom ut när du tänker vara snäll och säga förlåt till Linnea"

Jag lovar att jag startade tredje världskriget.. hon skrek och hoppade och stuttsade och skrek ännu mer!
Det bästa var när hon började ropa på mormor och farmor!
Jahopp.. Mamma var inte vatten värd.
Vad gör man??  Ignonerar kanske? Det var vad jag gjorde..

Sen blev det samma utbrott ett par gånger till.. suck. . en sån dag helt enkelt!
Det är jobbigt att vara 4 år och ha en mamma som talar om för en vad man ska göra!

Lyckades iallafall komma ut och köpa en present till Micke!
Fick med mig min mormor och morfar också ner på centrum, tack för hjälpen med vildingarna!

Sen blidde det fika och nu är vi hemma igen. Tjejerna leker för fullt, bygger kojor och har sig.



Vilding!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0