Jobbe

Nu är det jobb som gäller i dagarna tre! Sen korkar vi upp!! Jajemensan!! popcorn och saft! woohoooo! paaaartyyy!

....??...

Hur som hellst.. shit. . nu kom jag av mig helt! Hade planerat ett långt och välskrivet inlägg men nu blev det bara pannkaka av det!


Emilia morbror Emil och Linnea!




sötnötar!


Linnea i sin fina färgglada kofta!
Storasyster Emilia var "jättesnäll" och sa till Linnea
"-om du har den koftan på dig så ser du ut som en clown"


Sitter och väntar på att få dega hos mormor!

Nu ska jag gå och hoppa på gubben som ligger och snarkar i sängen bakom mig!
Han tvingade mig att göra en knaddkaka ikväll så nu ska han banne mig äta den också..! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahaha jadu hon är rolig hon, men Linnea tyckte ju att det va lungt ;) hihi hur kan man va så klädmedveten när man är nästan fyra år??? Haha föresten fick hon inte den av Katarina?

2010-10-13 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0