Klockrent!

Wiiiieee!
Känner verkligen hur endorfinerna strömmar i kroppen! Jag mår så jävla bra!
Har världens bästaste sambo och barn, ett jobb som jag älskar och så underbara vänner omkring mig!
Kan det bli bättre? Man är ju inte van vid att alls ska vara så bra.. men det kanske är ens egna inställning som gör det?

Igår hade jag iallafall en helt otrolig kväll med några vänner! Så avslappnat och kul!
Vi pratade om ALLT och lite till.. det var diskussioner från barnuppfostran till spöken! Och det sistnämnda gjorde mig livrädd och som i sin tur gjorde att Petra fick sova över! haha.. hon är ju för go ♥

Vi började vår kväll med fotvård, vilket var superskönt! En dam från Forever Living kom hit med en bunt bra aloe vera produkter som vi fick prova på.. (tips.. asabra)


Här sitter dom, donnorna med inplastade fötter!


yupp.. inplastad var det!

Efter att vi tagit hand om våra fossingar ordentligt så åt vi lite middag och bara hade det trevligt!


Som småbarnsföräldrar har vi inte riktigt vanan inne vid att öppna vinflaskor!
Men med lite vilja så löser man allt!


Liten detalj som jag hade satt på vinglasen.. här är Petras småttingar ♥


Jessicas söta tvillingar.. svårt att tro att våra barn har varit så småå! ♥


och Veronicas fina barn! Också en aning mindre än vad de är nu ♥

Tack igen för att ni finns, kan inte beskriva med ord hur mycket jag beundrar er!

Kommentarer
Postat av: inger

Ni så ut att ha det super kul och det är du värd Erika världens bästa mamma kram från din bästa mamma

2010-10-25 @ 07:31:05
Postat av: Veronica

Tack för en underbart härlig kväll! Kramar!

2010-10-27 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0