Lördag

oh my lord!

vilken underbar helg! Vädret har verkligen varit på topp.. det här ska jag minnas nästa sommar när man blir lite ledsen för att sommaren tar slut. Hösten kan ju verkligen vara hur fin som hellst.. inte bara regn och rusk som man oftast lägger på minnet först!


Otroligt kul att rulla runt i en stor lövhög!


massa massa löv!


ser mer vild ut än tam ♥.. vilket hon är också!


Emilia gör en lövängel ♥


hehe.. lite kul bild tycker jag.. min dotter blev väldig lik barbaskön eller vad hon nu heter!

Massa lövbus som ni ser.
Vi tog också en riktig lååångpromenad, lämnade vagnen hemma! Är så otroligt stolt över mina småtjejer som knatade på som bara attan! Inte ett ända gnäll! Fortsätter det så här så kan vi sälja av Linneas vagn också! Perfekt! Tar bara massa plats!

Sen hade vi en massa mys resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0