Min gubbe

Har jag sagt att jag hänger ihop med världens underbaraste man?
Han måste ju vara alla kvinnors dröm!..

I söndags när jag var ute och övningskörde, som förövrigt gick bra.. bara lite fler motorstopp än vanligt..
eehh.. juste..
iallafall.. när jag kommer hem har Micke förvandlat halva vårt hem till ett mysigt höstkrypin!

Mannen har ställt dig och strykt höstgardiner och dukarna till köket och hängt upp! Samt möblerat om lite! Blev otroligt fint!
Sen har han och tjejerna pysslat lite med alla kastanjer vi plockat tidigare under dagen och lagt ner i våra glaslyktor.


höstigt.. ser mycket mysigare ut när det är släkt och ljusen brinner dock.

Och det var inte slut där.. nej nej. När jag kommer in i vårt sovrum, så har det skett en förvandling som inte är från denna värld.
Från min vit vit vita lite lantliga inredning till något orientaliskt murrigt. Men det blev fint.. lite förändringar är aldrig fel! Det är ju inte bara jag som bor här liksom.. måste låta gubben bestämma också!


Lite förtitt.. tydligen var han inte riktigt klar än. Kommer fler bilder sen!

underbara underbaring! Ångrar inte en sekund med dig älskling! ♥


charmtroll.. eller huliganpappan kanske?

På tal om det.. det här är ganska roligt.. jag skrattar fortfarande när jag tänker på det!

Vi har ju haft lite problem med mopeder här, jo de fortsätter som galningar trots bucklorna som hyresvärden lagt ut. Och en dag när Micke hämtat tjejerna från förskolan så kommer den en blådåre och kör förbi honom. Micke, som totalt lessnat och tappat humöret för länge sen, skäller ut grabben efter notor! Bad honom i pricip flyga och fara så långt han kunde.. och lite till.

Så.. nu i helgen när vi är på väg hem från garaget till lägenheten, så kommer samma kille på sin moped i full fart, när han får syn på Micke tvärnitar han så han nästan står på ett hjul och rullar sakta sakta förbi!!!
Mina ögon höll på att ploppa ut! Huliganpappa.. jupp.. men han har ju vunnit den grabbens respekt iallafall!


Kommentarer
Postat av: Therese

Bra gjort av micke! :)

2010-10-06 @ 16:21:19
URL: http://nattstad.se/tessye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0