Morgonstund

Vaknade upp i ett katastrofområde idag!

Emilia satt i sin säng och ropade "mamma mamma mamma mamma mamma"

När mina öron hade kopplat upp sig till hjärnan så hämtade jag henne och hoppades på att få slura en liiten stund till.

icke!!

Då var det dags för katternas dagliga maratonlöpning i hela lägenheten och hinderbana över våran säng!! Jättemysigt att få en katt på 5,5 kg slängd med armbågen först i magen!!

Några sekunder senare så ringer Mickes ännu galnare ringsignal!!!
"god morgon god mooorgon, hör fåglar sjunga glatt, god morgon god morgon i köööööör"

Jag överdriver inte om jag säger att jag hade lust att slänga ut telefonfan genom fönstret!!!

Men... så fort jag kommit ur sängen så blir allt lite bättre, det brukar bli så.. nästa gång jag har "sovmorgon" ska jag ge upp på en gång, så kanske jag slipper ligga där och blir grinig och bitter!


Redo för förskolan!!


kan tipsa om byxorna som Linnea har på sig, de är från ellos och perfekta dagisbyxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0