Onsdag

Eller? Jo, det är nog onsdag idag! Vi kör på det iallafall..

Och jag är ledig i två dagar! Får se hur lång tid det går innan vi alla tre klättrar på väggarna! Vill ju inte göra allt för stora saker när Emilia fortfarande inte är 100%..

Jag fick sovmorgon idag, vaknade inte förens 06:40!!! Helt otroligt.. känner mig ju nästan lite utvilad, på riktigt!

Lite roligheter då!
Min släkt har fått tillökning!! Ett kusinbarn har tittat fram..


en liten Amber ♥

Och alla dessa småpluttar som ploppar fram överallt får en ju att bli lite sugen igen!
Men det blir inget av med det just nu, vi har alldeles för mycket planer på gång.

Nu ska jag gå och tända lite ljus i lägenheten så vi kan mysa ihop jag och mina brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0