Ont..

Har kål på lite tid och lyssna på massa musik. . Jag älskar ju de mesta som är gammalt och även musiken!
Vinyl är det som gäller i radioväg.. så är det ju bara! Välskriven musik, och oftast glad musk.

Tyvärr så blir jag ju lika ofta som jag lyssna på musiken även påmind om min pappa.
Det är ju hans musik, det är ju hans förtjänst att jag själv älskar musiken.. De glada minnena jag har av honom är just när han sjöng.. vilket han gjorde jämt! Eller det iallafall så jag minns honom..
(skriver som om han vore död, men han lever..men vi har ingen kontakt längre, så jag antar att han är död för mig.)


I onsdags var min syster över och hälsade på, och då hade hon med sig lite gamla kort.
Här är ett på pappa, i Thailand. hahaha.. skrattar när jag ser det, för det här är en bild som talar om hur han var.. rolig, och levde livet. . eller åter igen, det var ju så jag uppfattade honom.

Det gör ont i mig när jag blir påmind om honom, jag saknar honom! Och jag ville ju så jävla gärna att mina barn skulle fått lära känna morfar, roliga morfar! Men han finns ju inte.. så då blir jag bara förbannad istället, arg på mig själv så låter tankarna gå dit!
Han har ju gjort sitt val, avslutat kapitel..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, kommer ihåg när vi satt i pickisen och pappa sjunger på den dära vad heter den.. "om du vill bli min fru,, får du ta mig här och nu, men om du inte kan får du ta en annan man" å så studsade han upp och ner vid ratten!! Haha och alla låtar med Björn rosenström! Det är pappa de! Roligt! <3

2010-10-29 @ 10:39:44
Postat av: Erika

Åh Rebecka, du får inte skriva sånt! Nu blev jag ju ledsen igen!!

Men jag minns också.. han var ju sånn!

2010-10-29 @ 10:41:49
Postat av: Mia

Det är konstigt att familjerelationer ska va så jävla jobbiga. Jag vet hur det känns gumman att inte ha någon kontakt med sin far, min far har gjort samma val som din. Men vet du vad? Det är fan deras förlust, eller hur? Puss & Kram på dig gumman <3

2010-10-29 @ 11:27:05
Postat av: Caijza

Men, tråkigt att höra. Vad har han gjort? :(

2010-11-02 @ 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0