Ruskprick och knorrhane!

Vad är det för samhälle vi lever i??

Idag när vi var ute och promenerade jag och tjejerna så gick vi förbi vårdcentralen..
Jag uppmärksammar att det sitter en yngre man, typ 30 år där, och en äldre kommer emot honom och sätter sig ner bredvid. De verkar känna varandra..

När jag passerat så hör jag något som får mig att vända mig och ser till min fasa hur 30 åringen håller stryptag på gubben och skriker på honom!
what??
Jag gör ingenting, säger inte ett knyst utan går snabbare och hoppas att mina barn inte såg vad som hände bakom ryggen på dom!
Hur skulle jag förklarat det?

Lite senare sitter samma 30 åring utanför en mataffär med ett gäng ungdomar.. pundare är han visst, och man kan ju lätt gissa vad han höll på med!

Man märker knappt av dom, men jag antar att de finns lite överallt.. våra pundare i samhället, knarkare! Fy fan.. bara ordet får mig att villa spotta och fräsa!

Blev genast lite mer mörkrädd... även på ljusa dagen!


lägger huvudet på sne och låtsas att allt är strålande underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0