Såå sjukt!

Helt otroligt!!

Inte sen i mars har tjejerna varit sjuka, och jag min dumma nöt har nästan gått och skrytit om hur friska de är! Dumt.. För gissa om Emilia är dålig nu! Ont i halsen och alldeles röd kring ögonen.. min lille skrutt! Gjorde ont i mig att se henne så dålig!
Micke börjar också känna sig lite krasslig, och det är ju ännu värre!! För när han är dålig så är han riktigt dålig.. de stunderna kan jag nästan kalla mig trebarnsmor!

Har varit på föräldramöte nu efter middagen också, och nu fick jag veta att det är matenheten i kommunen som man kan ringa och klaga hos om man är missnöjd, vilket jag är.. Små barn ska inte ha lättmjölk, sen kan livsmedelsverket komma med vilka jävla rekomendationer som helst! Oj.. det där går jag igång på så jag lägger ner det på en gång.

Nu är det jag som ska koka lite te till gubben min och hoppas att han inte blir dåligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0