Slut på helg

Så var min helg slut och i morgon är det jobb som gäller! Heldag lördag och söndag! Sånt är livet! Men det går fort.. jobbhelgen går alltid fort!

Mitt huvud strejkar nu.. så jag får kort säga:
Vi har haft en bra dag, skitväder med mysig ändå!
Rebecka kom över och åt middag med oss och grattade Micke
Mina morföräldrar kom också över och fikade och grattade Micke
Jag och tjejerna slängde ihop en annanaspaj som blev supergod, om jag får säga det själv.. vilket jag får!


Nea tittar på morgonbolibompa..


Vadå.. var blixten jobbig eller? Hela familjen kastade sig åt sidan när jag fyrade av!


"säg gladfiiis"


För mycket socker idag tror jag..


...vad det än är så har det smittat av sig på min dotter!!


Kanske ska bli läkare när hon blir stor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0