Söndag!

sistaste dagen av denna helg!

Började morgonen med att ge Micke lite sovmorgon.. (se vilken fantastisk underbar sambo jag är).. till 07:30!
Då hade jag och tjejerna redan hunnit vara uppe ett tag.
Till frukost så gav vi barnen en lagom dos av socker (oboy) så de skulle hålla sig lagom överaktiva hela dagen! Härligt med pigga barn, tycker inte ni det?

Efter lite piff här hemma så bar vi oss av för att försöka hitta ett par fleecebyxor till tjejerna. Tycker det är ganska bra att ha när det är lite kyligare och så överdragsbyxor.. men jag vet inte om jag är lite efter eller om affärerna har slutat ta in dom. För jag hittade då ingenting! Det är kanske inte så tredligt längre med fleecebyxor? Blir att fortsätta leta.. suck!

Sen.. var det jag som fick sätta mig bakom ratten igen! wiiiihooo! Jättekul.. men nu när jag faktiskt börjar känna mig en aning säker med bilen, typ gasa.... bromsa, koppla.. så har jag börjat upptäcka hur mycket annat jag faktiskt måste tänka på. Bara att byta fil är ju en hel vetenskap!
Vi åkte iallafall hela vägen till upplands-väsby.. minns knappt hur jag hamnade där, det bara gick av farten!
Läskigt, men kul! Ska nog lyckas fixa det där korten någon gång jag med!


Annars har det blivit väldigt mycket rita denna dag.. rita, skriva, pyssla, pussla, spela!
Lägg märke till Emilias fina regnbågar, och blommor av alla olika färger, för att inte tala om hennes fina hand med nagellack i mitten (de röda runda cirklarna ni ser)


Jättekul att sitta och rita tillsammana.. jag ritade en båt till Emilia som hon har färglagt. tjusigt!



Lille Vince.. växer så det knakar!


söta Stellan.. som hade namnsdag i veckan!


Emilia gör av med den sista sockerkicken från i morse.. genom att dansa loss.
Sen var det dags för sagostund. .


Trött Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0