Söta Moster Rebecka!

Idag fyller våran bästaste Rebecka 21!! Hipp hipp hurra!!

Underbarste underbaringen hade bakat en riktig supersöt och god tårta.. typ bananzatårta? banonso? banan?
Skitsamma vad den heter! GOD.. nya namnet för det!


Digistivkex, nån kokt mjölk, banan och grädde! slurp!


Jättefin tårta som hon knåpat ihop!


Favorit i repris!! (pax för att köpa en elvisp till henne i julklapp)


TITTA!!! SÅ FINT!!.. Denna fick hon av hennes blivande svärmor+ gubbe.
Skoja inte om jag fick något lyckorus när hon tände den! Hade det inte varit människor omkring oss så hade jag börjat sjunga julsånger och dansat loss den!!

Tjejerna njöt för fulla muggar ikväll hos moster! Dom hade hamnat i himelriket med allt gott som fanns!
Jag överdriver inte när jag säger att Emilia fick en ordentlig sockerkick.. nästan så jag fick lite dåligt samvete! Det var speedogonzales som sprang omkring i mosters lägenhet!
Det var svårt att tro att hon en timma senare skulle snarka ikapp med lillasyster i sin säng. Hade förberett mig mentat på en låååång nattning, men hon slocknade snabbt! Tack..

Nu ska jag börjar ladda upp inför Greys.. wiiiiiie


Grattis igen älskade lillasyster Rebecka! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack syster yster för fina presenten!! Kommer titta heeela helgen :D hihi vilken tur att det gick bra att lägga dom sen :) ÄLSKAR ER!!!!!

2010-10-21 @ 07:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0