TGIF!

Den rubriken brukar min mor alltid sätta ut på Facebook lite då och då.. och jag har haft ett fasligt besvär med att fatta vad det står för!

TantGrummligIFara
TokikGummaInkontinentFru...

..är vad jag själv kom fram till..

Men tydligen så står det för Thank God It's Friday


Så finurligt!

Idag är det fredag, och jag sitter bara och väntar på att få gå till jobbet, eller först ska jag fika med min tokiga jobbarkompis, men sen bär det av! Åter på söndag!

Skulle kunna starta en liten nedräkning nu föreste! För nästa lördag blir det brudklänningsprovande!
såå.. hm.. (räknar på fingrarna) 8 dagar kvar! woohoo.. längtar! ! !


På tal om ingenting... gissa vad jag har för mig här??
Linnea kom med komentaren:
Åhhh.. mamma, har du gjort en tårta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0