Underbara måndag!

Vaknde till en underbar höstdag!
Solen skiner, graderna är låga och allt känns alldeles.. alldeles underbart!

Vi tog en morgonpromenad hem till min mormor och morfar och våldgästade dom lite, och som alltid var vi lika välkomna!
Jag slängde ihop lite kokkaffe (håller på och lär mig) och tjejerna började rita.. som alltid.
Sen fikade vi och hade trevligt!

Är så otroligt glad och tacksam för den fina kontakt som jag (och mina barn för den delen), har med min mormor och morfar! Man ger varandra så mycket, tjejerna får en fin relation till äldre människor medans tjejerna sprider lite barnakärlek över till gamlingarna!


Mormor ♥


Moffen ♥

Efter besöket hos åldringarna tog vi en promenad hemåt.. en lååång promenad som egentligen skulle ta 10 minuter, men vi tog den på ungefär 1 timma!
Det blir lätt så när man har två små barn som gärna vill leka med allt de ser på vägen! Det är fortfarande mycketsom ska utforskas.. och jag ger gärna mina barn den utforskningen!


Är det här syskonkärlek eller? ♥


Underbara dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0