Vackra färger..

Visst är väl hösten vacker?
Så mycket färg!! Förstår mig inte på människor som får "höstdepression".. vackert vackert vackert!!

Däremot så tror jag att min sambo och blivande man lider av någon ovanlig sjudom..
Ni vet att han håller på att göra om vårt sovrum till något orientaliskt. . mm.. tror ta mig fan att han är på väg att flytta in hela Asien! Han är helt besatt!! Jag bara väntar på att det ska stå en hel elefant bredvid min säng snart!!
Men.. jag får ju snällt erkänna att han gör det otroligt fint. Sover betydligt bättre nu när det är lite mörkare i rummet. Och vi ska inte tala om alla fina ljuslyktor som han tänder varje kväll! Mypys!

Nu tänkte jag avsluta med att lägga ut lite fina bilder från idag.. vackra höstbilder!


Linnea


Emilia visar upp sin bebis


shhyyyy.. hennes elefant som ligger i vagnen sover!!


Vilda Millan


favoritbild


Nea ♥


mitt lilla hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0