Weddingplans..

Förutom allt mys vi haft tillsammans så har även planerna för bröllopet gått framåt.
Känns som det stått stilla ett bra tag nu, har liksom inte haft någon inspiration alls, men nu så.. känns det bra igen!

I lördags gav vi barnen en varsin klubba (muta) hoppades att de skulle vara lugna och snälla och sen gick vi in i en smyckabutik.
Vi tittade runt en stund och sen hittade vi dom. .våra ringar! Vi provade och de satt som om de aldrig suttit någon annanstans! Jag ville inte ta av mig den!
Äntligen börjar det hända något! Inte bara massa blädder i tidningar och kika runt på nätet.. nu börjar alla dessa hundratals pusselbitar falla på plats!

Har även bestämmt tid med min tärna, min underbara lillasyster Rebecka ♥, då vi ska åka och prova klänningar! åååhh... längtar såå! Jag kikar runt men finns inget som faller mig i smaken.. mycket fina klänningar men inget som är wow! Så det ska det bli ändring på! .. hade jag tänkt.


Självporträtt.. röda strumpor, en klänning från 90-talet med puff-arm!
oh no.. bättre kan jag! Snart.. är det bara 9 månader kvar! woohooo

Kommentarer
Postat av: Petra

Va härligt att få planera ett bröllop :) Längtar tills jag (och Martin) börjar planera vårat :) När är det dags för er?

2010-10-18 @ 00:28:36
URL: http://smurfenochvi.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Tjenare bruuden!

Vilket fin kommentar jag fick av dig. Du är go du!

Tänk att du snart (på riiiktigt!!) ska få vara bruden. Det är stor det! Snacka om att karln din är lyckligt lottad :)



Ha en underbra kväll ika!



//Bellan

2010-10-19 @ 18:55:05
URL: http://rantajaervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0