1 stycke barn!

Började dagen med en mysfrukost, massa pålägg.. nybakade scones OCH glada barn!
Dagen kan ju bara inte börja bättre!

Sen, efter allt morgonpyssel så åkte vi till Sigtuna för att lämna Emilia hos farmor och farfar. Hon skulle vara där idag och även sova kvar där! Gissa om det har varit hela veckans samtalsämne! Det har också varit otroligt viktigt att bara hon skulle få stanna kvar.

Så Emilia har varit hos farmor och farfar och blivit ompysslad, fått helt odelad uppmärksamhet, medans vi har fått skämma bort Linnea lite. Vilket jag tror kan vara ganska viktigt!
Visserligen är ju jag en sån som tycker att alla barn borde få ha syskon (om möjligheten finns) eftersom det ger så mycket.. det är en kärlek som inte kan ersättas med något annat, en gemenskap som är alldeles egen, och dessutom någon att bråka med, utan att det riktigt gör något. Men, lite egentid med sina föräldrar är aldrig fel.

Vi passade på att åka tåg in till huvudstaden, Linnea fick göra lite som hon ville.. varvat med shopping. (ingen enkel konst, men jag tycker att vi lyckades ganska bra) Linnea köpte ett halsband, en ny höstjacka, glass!! (mitt i vintern typ, tokiga unge.. men men)
Sen åkte vi hem, spelade lite spel.. och bara njöt av varandra!
Det var en trött Linnea som jag nattade idag iallafall.. han knappt sjunga klart vargsången innan hon snarkade! Det är ett bra tecken!


Tjejernas söta "helgmuggar" som de fått av min mormor och morfar ♥


mmmmmmmm


Linnea är med och visar upp mammas nya höstskor!
(håller på att lär mig gå i klackar, vi tar en centimeter i taget)
Har väl ungefär 10 månader på mig om ni förstår vad jag menar..


Älskade barn.. Lördagsmys! ♥




Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad mysigt det lät!

Snygga skor också! jag är ute efter något liknande.

Vill också lära mig gå i klackar. Kram på er <3

2010-09-25 @ 23:46:51
Postat av: Rebecka

Ååh så lycklig hon måste vara :D och vilka söta muggar kan tänka mig att dom är väl använda :)

2010-09-26 @ 01:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0