5 år tillsammans!

Idag är det exakt 5 år sen som jag och Micke hade vår första dejt hemma hos honom.. med fotboll och öl.. Ja, jag har nog redan berättat den historian ett antal gånger här i bloggen.
Hur som hellst så har fem år gått sedan dess.. och vi håller ihop ♥

Våran dag firade vi i stockholm i lördags. Tjejerna hängde med moster Rebecka och hennes Christian. Lite övning tänkte jag inför kommande kusin.. (hoppas han inte blev avskräckt)

Vi började kvällen med bowling! Såå otroligt kul, jag har inte spelat på flera år med det var verkligen super! Första spelet vann jag, jag utklassade Micke och min lycka var total! Sen svek mina muskler mig och.. eller nej, sen lät jag honom vinna.. snällt av mig va?


Sen promenerade vi till gamla stan där vi smög in på Morten Trotzig och åt en middag som var helt outstanding!
Till förrätt åt vi västerbottenpaj med löjrom och rödlök..
och till varmrätt åt jag kolgrillat laxspett med potatis och räkhollandaisesås och sparris! yummiii.. blev så mätt så vi inte ens orkade efterrätten!!
Vad Micke åt? hmm.. haha, jag var såå inne i min egen mat att jag inte minns.. nån köttbit, potatis och rödvinssås!


Bilden är tagen från Mårten Trotzigs hemsida---> Här

Sen promenerade vi vidare mot T-centralen, tog snabbtåget hem, mötte upp moster, christian och barnen.. sen gick vi hem och sov!

Perfekt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0