"blodsoppa med maskar i"

Tänkte först berätta för er om när jag var liten och hälsade på hos mina kusiner och vi döpte om maten vi åt till vidriga saker.. men jag ångrade mig.

Efter vår lilla utflykt till lekparken idag lagade vi lunch, tomatsoppa med spagetti i. Tjejerna åt som aldrig förr! Kul!


Tänkt att något så enkelt kan uppskattas så mycket, men det är nog det man glömmer med barn.. det behöver inte vara så avancerat, för de nöjer sig med det lilla.


En trött Stellan.. gömmer sig uppe i Emilias säng.


Lille Vince som börjar bli stor kille nu!


Rita tajm


Jag säger då det.. visst har hon talang :p haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan det vara så att mamma Erika har hjälpt Linnea med att rita gubbarna? Och att Linnea sen färglägger? :P



Jag gillade "Blodsoppa med maskar i" :D



Kram på er!

2010-09-20 @ 13:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0