En dag med moster

Började veckan med två dagars ledighet (blir ju så när man jobbar helg vettni)

Så i måndags hade vi heldag med moster Rebecka ♥

Hon hade varit så gullig och bakat en glutenfri rulltårta för att vi skulle komma, blir alltid så glad och lycklig när våra nära och kära anstränger sig lite extra för Millans celiaki.. allting faller sig så naturligt, ingen big deal. Uppskattas verkligen iallafall.

Vi körde lite baklängeslunch, så vi började med rulltårtan och avslutade med lövbiff och pommes som lillasyster bjöd på.

Sen tog vi en promenad till "centrum" där vi har en klädesaffär som ska upphöra. 50% på allt så jag köpte en fleecejacka till Linnea för 199:- Då hade jag ju helt plötsligt sparat 200:-.. så vi åkte upp till eurostop och köpte ett extra gummiställ (regnkläder).. 120:- på outleten! pippigult.. man ska ju synas när det är grått och mulet. Nu är det bara jag och Micke som skulle behöva rustas lite så vi kan vara ute i alla väder med tjejerna.

... vart var jag? jo.. Sen köpte vi varsin glass och åkte hem :)


min fina Emilia


Min vilde Linnea


Hemma hos moster och ska vispa grädde till rulltårtan


....ja, hon vispar grädde i en mixer..


hahahaha.. klockren bild. Finner inte ens ord


Emilia gillade tårtan, helt klart godkänd


Söta lillasyster


Vet inte vad hon sysslar med, lagar mat kanske ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

JÄVLA vad söta barn ni har !!! Grymt lik mor sin!

2010-09-04 @ 10:54:39
Postat av: Ankie

Håller med föregående talare om söta barn och likheten med mor sin. Syster din är också lik dig eller om det är tvärt om. I hästvärlden pratar man då om stämpling, en stämpehingst eller stämpelsto som ger liknande drag på avkommorna. Du är ett stämpelsto alltså ;). Skrev ett inlägg på min blogg där jag länkade till dig, hoppas det är okej? kramar

2010-09-05 @ 18:36:42
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0