Ensam hemma!

Egentligen är jag inte det..
Men mina kiddos sover nu, katterna ligger nog och lurar i något hörn, inväntar något bra tillfälle att attakera mina älgsockar!
Och pappan i huset jobbar fortfarande! Fast han är nog på ingång nu vilken sekund som helst ♥

Sitter här i min rosa morgonrock, dricker världens godaste The.. äpple, russin och kanel! Yummie.. känner ni inte hur gott det luktar genom dataskärmen?
Skulle inte vara helt fel med lite nybakada scones också! MARIA! Din bakerska! Maila över ett gäng tack!

För övrigt så har det varit en sån där lite smått kaotisk dag.. ni vet, en sån där dag då barnen har glömt sina öron på kudden hemma i sängen, och bara vägrar lyssna på mamma!
En sån där underbar dag då det regnar, man bli kall, det blåser, man bli ännu kallare..

Men.. Vad gör det om hundra år? Eller hur!

Ska kika vidare på nätet nu efter lite fina höstkläder.. måste verkligen köpa mig en mössa! Frysa är inte min grej!
Jag vägrar frysa in vintern, om jag så ska linda in mig fårullspälsar och sätta en björnf*tta på huvudet vid 10 minusgrader!

Adjö sålänge!


inte helt fel.. från Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0