Intressant!

Jag känner mig inte så bra.. antar att det är elakheten som håller på att gå ur mig!

Den här veckan bara rusar förbi! Har hunnit med att vara både social med släkt och vänner.. såklart hunnit jobba och gossat med familjen! Fasiken så bra jag är! (ger mig själv en klapp på axeln, annars får man ju inget beröm)

Mycket saker som händer just nu, som får en att stanna upp och tänka till i någon sekund eller två.. intessant! är alltid slutsatsen!
Antar att det är lika bra att man inte alltid förstår allting, ibland är det bara att nicka, le lite och traska vidare.

Svärföräldrarna.. hrm.. blivande svärföräldrarna.. rensade ett förråd i helgen, så vi fick hem lite saker som var Mickes. Bland annat ett gäng med skolkataloger!! Åååhh va kuuul!! Det var kvällsunderhållningen i måndags efter jobbet! Mycket roande vill jag lova!


min söta ettagluttare!!


Mikael i tvåan.. ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Han är lik Linnea i ettan och Emilia i tvåan :D

2010-09-29 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0