Kul med namn :)

Igår såg jag någon som blev intervjuad någonstans..
Han hette typ Björn Söder..

Hej Björn Söder, mitt namn är Erika Wester!! hahahahaha..

Och tänk om Micke hade hetat Söder iställer för Elfström..
Då hade jag bytt från wester till söder! hahahahaha!!

Ibland är jag ju för rolig!


mina fina sockar.. inte så omtyckta av sambon, som anser att man bara ska ha svarta eller vita strumpor!
(vilket gör att jag mer än gärna köper hem de mest färgglada/mönstriga/prickiga/randiga strumpor som finns)

Kommentarer
Postat av: Silvina

hahahaha knasboll! :D

2010-09-20 @ 22:58:50
URL: http://silviina.blogg.se/
Postat av: Jenny

ANNA sa till ERIKA att SOLen går upp i WESTER :P

Jag kommer aldrig glömma det! <3

2010-09-20 @ 23:19:27
Postat av: John Eriksson

Ja du jag håller helt me Micke hi hi...

2010-09-21 @ 08:29:56
Postat av: Petra

Du vill nog inte träffa honom han är nämligen sverigedemokrat :P

2010-09-21 @ 09:00:46
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0