Morgonmys!

Vilken härlig morgon att vakna upp till.. regnet piskade på fönstret, det är grått och mulet.
Jag och tjejerna låg kvar i sängen några extra minutrar och mös till bolibompa innan det var dags att kliva upp.

Skuttade in i köket där vi tände några ljus, dukade fram en frukost med hemmagjort bröd och kall choklad!
Livet är på topp!




Morgonmys ♥


Lite nyvaken ♥

Sen kom verkligheten ikapp oss..

Varken Emilia eller Linnea ville äta mitt bröd som jag så kärleksfullt bakat (läs, som jag svurit över under hela bakningen för att glutenfritt bröd är totalt omöjligt att röra vid)

chokladen, som i vardagstal kallas "oboy" rann ut över bordet..
tjejerna var mer intresserade av att få blåsa ut ljuset än att njuta av frukostmyset.
och till råga på allt.. så har jag fått en miljon utsag (finnar) på hakan. .

Det är verkligheten och det ÄR livet!

Men vet ni vad? Allt det där gör inget.. jag är så nöjd ändå.. det är bara skönt att få gnälla lite då och då.


puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0