Söndag!

Har hunnit med ungefär en miljon saker idag! Känns bra.. i härlig Erika-anda!

Vi, Jag Micke och Linnea, tog en sovmorgon idag.. till 6:30! Kände oss otroligt utvilade efter det.. euhm.. ?
Åt lite frukost och gav oss iväg på en liten sväng till upplands-väsby. Synd, att man måste dra till grannkommunen om man vill strosa runt i ett riktigt centrum.. men men, (oj.. känner redan efter dessa fyra rader att ni kommer få stå ut med en hel del gnäll i detta inlägg)

Passade på att klippa till mig lite när jag ändå hade lite tid.. oh herregud så jag saknade min frisör i uppsala!
Jag har aldrig någonsin fått höra hur usel jag är på att ta hand om mitt hår, visserligen var ju allt sant men ändå.. ungefär så här lät det undertiden jag frisörades !

Frisören: -När klippte du dig sist?
Jag: - eeeh.. i maj? typ?
Frisören: - mmm, det är jättetorrt alltså!
Jag: - ja, jag vet.. det är därför jag är här..
Frisöern: - Använder du inpackning eller?
Jag: ee.. nä, jag är rätt dålig på det.. räknas det att man låter balsamet sitta i lite extra eller? hehe.. ?
Frisören: -.... hmm.. Du har utväxt!
Jag: - Jag vet!
Frisören: - Du borde lägga i mer slingor..
Jag: (tittar på klockan)

Åh my god! Nä, jag säger bara det.. ska ni klippa er, tona, eller vad som helst.. kosta på er en trip till uppsala och besök ESTETICA, helt klart värt varända krona.. och alltid trevliga! obs.. man måste boka tid först :)

Vart var jag?
jo.. sen åkte vi hem till farmor och farfar för att hämta hem Emilia! Vårat stora hjärtegryn!
Hon hade haft det bra (som alltid)
Nästa gång är det Linneas tur, så då tänkte vi passa på att ta med Millan på bio för första gången, tror hon skulle gilla det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0