Ännu en dag

Ännu en dag av vårsolen, även om det var lite kallare idag än igår, men sol var det!
Känner ni ibland att ni på era lediga dagar egentligen inte gör någonting. . man gör saker men får ingenting gjort! Sån dag har jag nog haft idag..
Började dock bra då jag hann både dammsuga och diska på morgonen.. perfekt, tänkte jag.. då har jag hela dan på att göra massa annat kul!
Men det blev liksom inte så..
vi gick till våra bästaste Barbro och Moffen, fikade ute med dom.. Sen gick vi hemåt, började laga maten och sen var det kväll.. ungefär så var det. POFF så gick den här dagen upp i rök!
Galenpanna
Latmasken själv har uppfunnit ett nytt sätt att åka sparkcykel..
Fika ute ♥
Moffen på ljugarbänken
Bestemor och Linnea
Linnea stod för matlagningen idag!
passade på att äta ute på balkongen idag.. myysigt
Vårt fina påskris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0