Dåligt av mig!

Jag har verkligen varit urusel på uppdaterandet av bloggen, skyller allt på.. det fina vädret!

Påskhelgen som var bodde vi i princip ute, så otroligt skönt!
Tjejerna fick huuur mycket påskägg som helst, tack och lov så innehöll inte alla godis, utan det var leksaker, hopprep, strumpor och trosor mm. Till min stora förtjusning. Alldeles lagom blev det, även om man i vissa stunder kunde antyda en gnutta sockerhöga barn!
Linnea har hittat sitt påskägg
Ett stycke påsktårta
Millan filliduttar med sitt påskägg
Var uppe i roliga lekparken vid Hällsbo
Ett stycke Linnea
Pappan sitter ensam och väntar på att någon ska komma och leka med honom
Då blev han så häääär glad..haha
Emilia fick utlopp för all sin energi
wiiiiiee
Se så grönt gräset har blivit!
Fina Emilia
Emilia försöker fånga bubblor
Lilla Nea
I påskägget från mormor låg det även en liten slant som tjejerna fick köpa en varsin leksak för. Emilia valde en rockring och Linnea... valde Buzz Lightyear bubbelblåsare! haha
tjejerna har fått nya skor
Min fina mormor
Millan ska bli basketproffs
Moffen röker konstig pipa.. eller var det bubbelblåsaren?
Fråga mig inte vad Linnea sysslar med.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0