Frisk luft!

Som jag nämnde i det tidigare inlägget så har det varit en riktig jävla emotionell vecka.
Verkligen rörande, och då får man tolka rörande som man vill.. rörig, rörd.. ?
Men nu har jag varit långledig, fått umgås med min lilla fina familj, satt lite perspektiv på alla intryck under veckans gång.. så nu är jag "on track" igen! 

I fredags var jag hem till min Anne-Sofie och "hjälpte" henne att slänga ihop lite smörgåstårtor.. men i vanlig ordning så ligger hon steget före i ALLT, och det mesta var förberett.. Så det var bara för mig att kapa lite kanter på brödet, tjloffsa ihop lite tårta och sen var det klart!
En hel del skratt senare ( och ett och annat glas bubbel) så kördes jag hem.. och håll i er, på en moppe! Jättekul!

Idag, söndag, har vi mest bara varit ute!
Var en snabbis i Sigtuna och tittade på farmor och farfars nyrenoverade sovrum! Fick en kopp kaffe i deras trädgård och mös i vårsolen!


Vildingar på sina sparkcyklar


Den här ungen sjunger nog jämt, och med inlevelse vill jag lova!


AllanBallan i egen hög person!


Lillskruttan


Emilia hos Farfar


Nea sitter och fikar

lägger ut lite roliga bilder som vi tog idag, kan inte välja ut nån så det får bli alla!
















"mamma, ta kort på mig näe jag hoppar"


hihi min gubbe!

Väl hemkomna från Sigtuna så gick vi med brudarna till min mormor och morfar, även kallade Barbro och Moffen (världens bästaste) och lämnade tjejerna en stund. Jag och gubben skulle nämnligen ut på en joggingrunda tillsammans! Så underbart härligt och roligt! Blev en på nästan 5km, men skönt var det! Fast mest kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0