Livet rullar!

Dagarna bara rusar förbi och snart är det helg igen.. En jobbhelg, men det gör inget.. ska bara bli kul!
Vi har fått en tandemcykel till jobbet, så om vädret tillåter så blir det kanske en tur med någon frivillig gumma eller gubbe.
Igår var det begravning med mina fina flickor Anne-Sofie och Maja, är så glad att jag har dom.. När vi jobbar så som vi gör så förstår vi varandras känslor på ett helt annat sätt. Vi kan gråta tillsammans, och vi kan skratta tillsammans.. allt som gör livet lite lättare.
Begravningen var så fin.. såå fin! Och jag är så tacksam för att jag fick komma med, det blev liksom ett fint avslut.
Nu går livet vidare, även om man kanske inte riktigt vill det än.. men så är det, det går vidare.
Idag är jag ledig med mina andra flickor, mina små söta fina barn! Och vi ska strax göra oss i ordning och gå ut och leka lite. Blir nog en sväng förbi min farfar för att se till att han har det bra och så ska jag försöka hinna med mina kära "åldringar" på V:a bangatan.
Sitter föresten här med en ny dator.. Micke var i veckan och köpte en mac.. wow säger jag bara! Vilken skillnad! Men av den anledningen har jag inga bilder att lägga ut.. än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0