Påsktider

Det var två förväntansfulle tjejer som idag flög upp ur sina sängar (eller nej, våran säng)
För idag skulle barnen få klä ut sig till påskkärringar på förskolan! Som dom har längtat, och man verkligen såg hur stolt Emilia blev när hon fick sina prickar på kinderna.. Linnea skrattade lite generat när hon sig sig i spegeln.
SYND bara att jag mitt upp i allt glömde ta kort på mina kärringar, men ni får njuta av en gammal goding istället!
Nea som 1 åring ♥
Och Millan ♥.. så smååå
Jag har sagt det förut och jag kommer säga det många gånger till, men de där tjejerna kan verkligen ljusa upp den gråaste dan!
Klart alla kan ha sina dåliga dagar, men när det kommer ett litet flin från sitt barn så kan man inget annat än att le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0