Snart så!

Här sitter vi och har det bra!
Emilias feber har äntligen lagt sig (efter en natt av gråt och förtvivlan).. skönt!
Och Linnea valde att också vara hemma idag, och det verkar Emilia vara glad över.
Nu sitter dom och "degar" här brevid mig.. det bakas gubbar och prinsessor för glatta livet!

Pratade med en trött pappa nyss (jo, jag har nog redan hunnit ringa honom 70-11 gånger för att verkligen försäkra mig om att han kommer med planet som går 11 från Malmö) Han var lite trött i mössan om man säger så. Men det gör ingenting, bara han kommer hem!
Det är bra att vara ifrån varandra, så man får känna saknaden!


sa jag att ALLA familjemedlemmar har en slappardag idag?

Kommentarer
Postat av: Albinvilja

Great Site thanks

2011-06-22 @ 11:38:29
URL: http://albinvilja.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0