Tjejmiddag!

Igår, lördag.. var det dags för Jessicas årliga födelsedagspartaj!
och efter en riktig helvetesvecka (jorå, precis allt som gör livet lite svårare och tyngre ibland inträffade denna vecka)
så var det riktigt kul att komma iväg en sväng!

Hon hade verkligen gjort det såå fint! Och maten! Hennes übergoda tacopaj.. och mättande, men jag tryckte i mig en extra bit ändå.. sen kan vi snacka matkoma!
Hade jättekul, och skrattade så jag fick ont i kinderna.. dom är ju inte kloka de där brudarna, men så jäkla underbara!


Födelsedagsbarnet.. ?.. tjejen? Kvinna? :)
Observerade att Jessica var den ända med lite färg på sig, övriga var klädd i svart.


Tina, Jessica och Moa.. än så länge ganska lugna!


Ett stycke jenny.. jepp, svart var det!

Som vanligt hittar ni alltid mig bakom kameran, men detta var vad jag lyckades knåpa fram.. givetvis svart!

En supersöt kjol (JAG..KJOL?.. jepp) och ett helt vanligt linne!


Fina dukningen!


MUMS

Midnatt passerades och medans de andra gjorde sig klara för utgång så började jag dricka vatten och förbereda mig för morgondagen. Finns inget värre än att vara bakis, visst.. jag kan offra mig någin gång ibland, men inte när mina småbrudar är hemma och förväntar sig en pigg mamma när dom vaknar.
Pigg var jag dessvärre inte, blev 4 timmars sömn.. Men det gick att bota med lite kaffe och utelek!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fina bilder du tog. =o)

Men jag hade faktiskt en blå klänning. =oP

Haha...

2011-04-11 @ 17:09:54
URL: http://eskimoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0