Vårkänslor i luften!

Äntligen är våren här, på riktigt! Och idag har det varit en kanon dag på alla sett!
Jag och tjejerna tog sovmorgon till kl 7, och sen låg vi och mös i sängen till halv 8!!
Åt frukost framför tv:n  och efter att vi suttit där en bra stund så gjorde vi i ordning oss för en ute dag!
Mötte upp min faster ute och sen tog vi en riktigt långpromenad till skogen där vi smaskade i oss äggmackor och annat gott! Plockade massa fina blommor och tittade på citronfjärilarna som flög omkring oss.
Millan med sin fina vårhatt
En söt blomma
"blåsippan ute i backarna ståååår"

Här har vi äntligen hittat den perfektaste platsen för lite picknick.


Vilddjuret själv!


Myspys


det årliga skogskortet ♥ tredje året nu


Avslutade skogsdagen, 5 timmar senare, utanför stationen med en varsin glass i handen.




Senare på eftermiddagen kom Anne-Sofie över på en snabbvisit. Linnea haffade henne direkt,, såklart. Själv ser jag henne numera som ett hot.. Linnea skulle utan att tveka ta sin gosseelefant och flytta hem till sin nya kompis inom loppet av en sekund, om hon fick.



Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie

Du har ju världens goaste Linnea, blir på sånt glatt humör när jag busat av mig lite med henne :)

2011-04-18 @ 21:31:25
Postat av: Diana

Nackdelen med att jobba Måndag till Fredag är att man kan inte göra härliga utflykter mitt i veckan, älskar att läsa din blogg Erika gör jag varje dag ;O). // Kram Diana

2011-04-19 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0