Dagarna dom går och går..

Nu sitter jag här hemma, har precis krypit ur pyamasen och ja.. klockan ÄR 11:30.. Är så sjukt trött!
Blev en mycket händelserik helg som antagligen tar ut sin rätt, både fysiskt (träning) och psykiskt.. (många många tankar)
Men nu är det måndag.. min favorit dag! Hela veckan framför sig och man har mycket tid på sig att hinna med allt man vill!
Familjen är fortfarande hemma och har semester så det känns väl lite sådär halvmotigt att snart åka iväg till jobbet.
I morgon komma söta lilla monster Walter hit och ska bo hos oss i 2 veckor. Hans matte och husse åker över "pölen" till USA så då ska han bo hos oss. Kommer bli mysigt, och en stor omställning, men mest kul!
Blev ett litet uppdateringsinlägg.. tråkigt, men jag hinner inte med något längre..
Ska försöka få in lite fler bilder från helgen också..
justja.. vi var på visning igår!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, min lilla lurv kommer till er i morgon :) Känns jätte jobbigt att lämna ifrån mig honom för jag vet att jag kommer sakna honom <3 Men jag vet samtidigt att han kommer ha det super bra hos er. Puss

2011-08-29 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0