GPS?

Jahopp.. jag hade väl tänkt tanken när dom blivit så stora att dom börjar ränna ute.. ni vet, vid 13-14 års åldern kanske?
Hade tänkt att operera in en Gps i något fint halsband, säga att det var en gåva från gammelfarmorsfarbror.. så att dom aldrig tog av sig den..
Jahaaa.. man kan ha GPS i mobilen? Ja, den lär dom väl heller aldrig lämna hemma!

MEN.. för någon dag sen efter middagen så började våran blivande 5 åring att sätta sig på tvären när mamma och pappa sa nej till någonting..
Vet ni vad ungen gör??
"Nu vill jag inte bo hos er!!!" Hon går till hallen, hoppar i sina skor låser upp och går...
Jag tänkte i någon sekund att hon står där utanför och väntar på att någon ska komma och hämta in henne igen.. men ack så fel jag hade!
Fick själv hoppa i skorna, rusa ner i trappen och springa efter henne (som såklart la benen på ryggen när hon såg att mamma kom efter henne)
Sen stog vi ute och kramades och skrattade en stund för att sen gå upp till en mycket orolig Linnea..
Så numera får vi låsa våran ytterdörr "polislåset" (heter det fortfarande så)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! jag gjorde exakt samma sak när jag var liten :) Hon är i trotsåldern vännen, bara att bita ihop och vara bestämd ;) Kommer vara jobbigt men såååå värt det! Du får sysselsätta henne med walter sen när ni har honom så får hon ha lite ansvar och vara "vuxen".. Puss på dig!

2011-08-12 @ 08:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0