Höst <3

Älskar älskar älskar!
Att hösten är på väg!
Alla vackra färger som yr överallt, att få gosa in sig i en favoritkofta, tända massa massa ljus och dricka te i en baljkopp! (ni vet.. sån där bamsestor kopp som man egentligen skulle kunna ha som babybalja)
Hösten måste ju vara mys-årstiden nummer ett!
I veckan gjorde jag den fruktansvärda upptäckten att jag inte ägde ett par ordentliga byxor.. hade slängt en efter en och tillslut stod jag där som ett fån med endast 2 st leggings!
Hur lyckas man med det? Är väl inte den svåraste ekvationen att räkna ut.. slänga byxor= köpa nya!
Men jag lyckas ju med det mesta så egetnligen är jag inteså förvånad. .
Nu hade vi ju inget val utan var tvugna att dra iväg idag och shoppa lite nytt..
och jag säger bara det här en gång.. men ni måste dra till Lindex och köpa på er lite höstkläder.. innan dom tar slut helt!
Hade det inte varit för kommande schweizresa så hade jag gått loss totalt där inne! Men, klok som jag var så hejdade jag mig!
Gick ut med två par byxor (som micke hade sagt som minimum.. inte mindre än två par byxor)
och en skjorta..
Inte så svindyrt heller..
ett par av byxorna kostade 199:- (snåljåpen i mig jublade över detta fynd)
Nu sitter jag här och klickar runt och det är farligt, att saker och ting bara är ett klick bort..
Ett par übersnygga höstskor? Finns på Eurosko!
Snygg höstjacka.. också från Lindex.. (ska nog sätta mig framför min make och blinka lite extra med ögonen ikväll)
Min nya skjorta ♥

Kommentarer
Postat av: Läsplatta

Kan nog inte riktigt hålla med, sommaren ligger allt för varm om mitt hjärta. Lyckligtvis så behöver man ju inte stanna i Sverige under resten av året!

2011-08-27 @ 16:23:50
URL: http://www.lasplatta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0