30:e December

Det doftar underbart gott här hemma.. doften av Grumme Citron ligger lätt i luften från de nyskurade golven.
Familjen har åkt upp till "morfars" jobb och hälsat på.. behöver föresten inga "".. Han är deras morfar nummer 1, eftersom min biologiska pappa inte finns med i bilden längre..
Lite tufft det där.. Linnea har ingen aning om vem han är, min pappa alltså, men Emilia vet.. hon kommer ihåg honom, men hon säger inte morfar.. utan hans namn. Ibland frågar hon om honom..
Och jag vet faktiskt inte vad jag ska svara den dagen frågan om varför han inte är här. .
Jag vill ju inte säga till mitt barn att han inte brydde sig om oss.. att han skiter i att vi ens existerar.. Hoppas det är långt kvar till den dagen.
men skit samma nu..

Jag har passat på att storstäda här hemma medans familjen inte är hemma.. skönt att ha det gjort och att bara kunna njuta av helgen sen.
Och föresten.. jag har ju semester nu!!
Och i morgon är det sista dagen på det här året..
En till sak... våran gran har börjat stinka! Han luktar ärligt talat fotsvett!!!! Har gått runt här hemma och undrat vad som stinker.. trodde ett tag att det var jag.. hehe.. men så var det inte, tack och lov!
har suttit och kollat igenom gamla kort också från i somras! Man blir ju bara lycklig av de här två bilderna ♥ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0