5 dagar kvar!

Nu är det slutspurt innan julen.. Jag jobbar (såklart) alla dagar fram till jul, förutom onsdag.. och då ska vi fira farbror Anders som fyller 20!
Kväll torsdag och fredag.. Men sen är det långledig i hela tre dagar!

Så nu är det fullt ös som gäller.. det ska slängas ihop lite julgodis, och jag ska ge mig på min allra första sill! Ska bli kul.. och idag gjorde jag min första janssons på jobbet :) Hoppas våra pensionärer godkänner den!
Den är ju hemlagad.. och det är varje pensionär värd, tycker jag.. men så tycker inte alla.. synd.. men nu går vi inte in på det för då kommer det här inlägget att sluta som en roman..


Nea har fått enny vnterjacka också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0