Erikas dag!!

Så börjar min födelsedag lida mot sitt slut!
Har, trotts vädret, varit en helt perfekt dag!
De flesta av mina nära och kära var här och grattade mig, och jag fick massa fina saker (trotts att jag fyllt 27)
Och jag måste ju erkänna, att trots min ålder så är det fortfarande lika kul att fylla år, och det är aldrig tråkigt att få presenter.. Haha!

Sen har vi som tradition här hemma, att födelsedagsbarnet får välja middag. Och jag hade valt köttbullar med potatis och rödkål!!! Sååå gott! Hade glömt hur gott det var.. Ni som tvivlar, SMAKA! För sjutton gubbar, ni vet inte vad ni går miste om.
Moster Rebecka och hennes Jimmy åt middag med oss..och lille kusinen i magen såklart! Så kul att se hur magen växer och växer.. Nu är hon i vecka 18, och fort går det!
Dessvärre fick de åka hem ganska snabbt efter maten, Jimmy blev sjuk.. Och fort gick även det.. Han blev bara blekare och blekare.. Och nån minut efter att dom gått så kräktes han!
Nu håller vi tummarna för att han bara ätit nåt olämpligt och att det inte var kräksjukan!


Ha en trevlig kväll.. Nu är det slapp i soffan som gäller!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack för idag, han blev nog magsjuk, men hoppas ni klarar er! Love you!!

Hahaha och jag äälskar bilden på er!

2011-12-17 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0