granjävel!!!

Fy fan i hela helvetet..
Idag lessnade vi på granstanken (som föresten var vattnet.. )
Julgransplundringen gick fort.. för varje kula vi tog ner så kom också ett halv kilo granbarr!!
Jag ljuger inte när jag säger att hela golvet var grönt av ett tjockt granbarrstäcke! och HELA vägen till hallen.. Micke fick äran att slänga den på ett lämpligt ställe. .
Sen har vi ju då det roliga att få upp skiten från golvet.. Jag började med dammsugaren.. som blev full efter bara några drag.. och upptäcker till min förskräckelse att dammsugarpåsarna är slut!! (vad är det för jävla idiot som lägger in en TOM kartong i skåpet, så att man blir lurad att det finns kvar.. jo, okej då.. det var jag..såklart)
Vad gör man? Sopar? Hade man kunnat gjort om man ägt en sopborste..  vilket vi inte gör, av någon dum anledning
Det slutar med att jag får tömma dammsugarpåsen.. 6 gånger!!!!
Nästa år blir det kungsgran.. eller en tall.. eller plastgranen.. om Micke får välja.

Kommentarer
Postat av: moffen

gott nytt år.kram....barbro&moffen,

2011-12-31 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0