Nybakat!

Sådärja.. Nybakat bröd står och svalnar på bordet! Kaffet doftar ljuvligt!! Barnen sitter som två ljus vid sidan om.....


Nää.. Nu ljög jag igen!

Klev ut i köket, slängde på kaffebryggarn och fram med lite olika pålägg! Sen upptäckte jag till min förskräckelse att vi inte hade något bröd hemma!!

(kan också erkänna att jag inte längre har världens bästa morgonhumör)

Jahopp.. Barnen har samtidigt blivit akut vrålhungriga.. Så dom får gnaga på smulorna som fanns kvar i skafferiet..
Själv slänger jag snabbt ihop några scones!
Men innan dom hunnit blitt klara så har även mina älskade änglar hunnit spilla ut ett varsitt glas mjölk, i två omgångar.. Över pålägg och julduken, hunnit springa på toaletten och både kissat och bajsat så sconesen nästan blev till små kolbitar!

Nu har barnen ätit klart och sitter och leker med sina Barbies i rummet.. Och jag ska äntligen få i mig lite frukost!

Ha en bra dag allihopa! Min kan ju bara bli bättre :)


Kommentarer
Postat av: Misan

Underbart! :) ibland känns det som om att man skulle ha ett ståbord, det är liksom ingen mening att ens försöka sätta sig innan man ska resa på sig igen. Känns som om det är ett tag kvar tills man kan ta med barnen på nobelmiddagen :) kram

2011-12-16 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0