Tacoafton

Som ett grymt avbrott på julen bjöd vi över min mor med familj och mormor och moffen på tacomiddag.

Jättekul och faktiskt supergott efter att praktiskt taget tryck i sig julmat under gårdagen.
Riktigt mysigt var det och det var länge sen jag skrattat så mycket ihop med min mor. Hon skrattade stackarn så näsblodet nästan sputade ut.. (jag vet, hon borde verkligen ta och kolla upp det där.. )
Vi är nog inte kloka nån av oss.. och det är därför det är så lätt att älska er!

Tjejerna njöt av att få ha morbror Emil och moster Emma på besök.. det lektes hej vild och dom kom inte i säng förens kl 22!!! Händer inte var dag vill jag lova!


Tack för att ni kom!

Kommentarer
Postat av: moffen

tack för att vi fick komma.mumsigt och gott.

2011-12-27 @ 08:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0