Dalar och toppar!

Det är väl så livet egentligen ser ut.. man har bättre dagar och man har sämre. Vet att mycket ligger i inställningen hos sig själv, men ibland ligger det så långt där inne att det är svårt att plocka fram.. bra inställning menar jag.
Och jag blir så less på mig själv att jag inte kan ruska av mig skiten, jag låter mig gräva ner mig i små skitsaker och jag har inte tid med det nu!

• Jag känner mig rutten, trött och omotiverad
• Mitt tålamod ryter
• Min familj blir lidande av att mamma inte är på topp


Dessutom läggs så mycket tid och energi på att vara arg och irriterad att bröllopet som ligger mindre än 6 månader bort inte får den uppmärksamhet den behöver! Vi ligger efter i tidsschemat kan man lugnt säga!


Kan ni tyda texten?

Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman det ordnar sig alltihopa!!!!!!

Om du behöver hjälp med saker och ting till bröllopet, SÄG TILL!!!!

Jag har tid och stor lust att hjälpa till så mycket jag bara kan!!!



Kram kram kram

2011-02-11 @ 08:32:00
Postat av: Ankie

Jag tror hela svenska folket behöver en tripp till thailand såhär års! Jag och gubben har haft varsin dipp och många runtomkring oxå. Att man inte lär sig?! Boka en resa till januri när man har kosingen ist för å vänta och sen är kosingen borta när man väl behöver den där resan och solen...



Ta en sån där solresa med båt vett ja, det har jag funderat på. Den båten går väl fortfarande? Den där de har inbyggt soldäck osv....



Kramar

2011-02-13 @ 12:10:34
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0