Klänning

Tjejerna sover.. Micke ligger och "tittar på hockey" Det kallas så, egentligen ligger han och snarkar i soffan!

Själv har jag tagit plats framför datorn och siktat in mig på klänningar! Mindre än 6 månader kvar och jag är inte ens i närheten av en klänning.. Får väl kidnappa min lillasyster en helg och bege mig till stockholm igen.


Vet att jag riktat in mig på svart klänning.. men man vet ju aldrig. Denna var ju jättefin!

Jag och blivande mannen hade planeringsdag igår, och numera är gästlistan FÄRDIG!! Ett avslutat kapitel. Vet redan nu att en del förväntar sig bli bjudna, både bland släkt och vänner, som kommer bli besvikna. Men vi kan inte bjuda alla.. Så, nu har jag försvarat mig också.

Tack och hej..


Kommentarer
Postat av: Petra

Du behöver inte försvara dig gumman! det är er dag och erat val vilka som ska vara där! Det kommer bli världens bästa dag :)



KRAAAM

2011-02-21 @ 21:18:25
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jaaa det tycker jag att du kan göra :D hihi

pusselipuss <3

2011-02-21 @ 23:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0