Monsterjobbvecka..

Hade precis skrivit ett långt inlägg om hur less jag var på det mesta.. sen ringde en nära vän till mig och berättade om hur snabbt livet tar vändning ibland, och att man verkligen ska ta vara på tiden!
Så jag raderade allt och bestämde mig för att sluta vara less och vara glad för det jag har istället! Och framförallt njuta här och nu!

På söndag ska jag och blivande mannen ha en planeringsdag ♥ Ska fixa så mycket som möjligt med bröllopet. Ska bli kul!


Min och tjejernas kort till pappa ♥

Sen fick han lite färg-glada strumpor också.. försöker sätta lite färg på gubben :)


Det här fick jag av Mickeo ch tjejerna (Emilia valde kortet ♥)

Tjejerna fick en ask med geléhjärtan ♥




Busfia.. till efterätt hade vi chokladpudding.. syns det?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket fint halsband Linnea har ;)

2011-02-17 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0