Rött är hett på tapeten!

Konstigt uttryck det där.. kan hända att det är något egenkomponerat fast jag inte är medveten om det än. Lät bra i mina öron!

Rött är en grymt snygg hårfärg och har blivit liten av en trend i vinter!
Har äntligen fått arslet ur vagnen och bokat tid hos min frisör (typ ett år sen så ni kan ju ana hur min utväxt ser ut)
Och jag är lite i valet och kvalet om det bli rött.. eller en mjukare ton av rött, lite åt det ljusa kopparröda.
Vi får se om jag törs..


Kisten Dunst har haft en mängd olika röda nyanser i sitt hår.. den här fastnade jag för! Sååå sjukt snyggt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Självklart rött, de där e en fin färg.

Har själv tänkt i flera veckor att jag ska bli redhead men inte kommit dit än. Men efter gårdagens Mello e jag övertygad. Rött e skitsnyggt!

2011-02-27 @ 14:21:37
URL: http://lisama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0