Tjejkväll!

Ett nytt tips från mig till alla slitna småbarnsmorsor!
Sov borta en kväll!


I helgen mellan kalasen passade jag på att åka iväg till en gammal vän far far away.. Nacka-nånstans för att vara lite mer i specifik..
Jenny hade ordnat med tjejkväll och det var verkligen precis vad jag behövde just nu! Ett powerbreak från all vardag och rutiner!
Det var jag och lillasyster Rebecka, kusin Mikaela och deras moster och min äldsta vän Jenny. En härlig liten kvartett som vuxit upp med varandra, glidit i från varandra sen återfunnit varandra igen. Egentligen har vi väl aldrig vart i från varandra, men kontakten har varit mindre. Men det är så underbart att umgås med dom, det gör mig så lycklig!
Inga konstigheter!


Dresscode- Klänning!



Blev alldeles förälskad i Jenny och hennes gubbes lägenhet. En liten etta som är omgjord till den mest ultimata planlösningen jag sett! Som hämtat ur en inredningskatalog. Minsta lilla detalj kändes genomtänkt. Föll pladaskt! Funderar på att köpa en två och bo lite trångt med min familj.. känns så mysigt!


Nyuppslagen vägg delar upp vardagsrummet med köket på ett utmärkt sätt.


Del av vardagsrummet, köket syns lite längre bort.


Fint med hängtyll längst vägg och fönster!


gullig korg i köket! Me like

Till middag bjöds det på gorgonzolagryta! Mumma säger jag!! Gillade verkligen ostsmaken som kom fram på ett mycket bra sett.


Till efterrätt hade hon gjort morotskaksmuffins! (titta, ett litet choklad E fanns med) ♥


Jenny, tack för en jättemysig kväll!


Mikaela hade med sig ett "ungdoms-spel" "trodde du ja" hette det nog. . Gick ut på att man skulle göra massa utmaningar, ja allt ifrån att lukta varandra under armarna- till att att sniffa vitpeppar- till att ringa upp personer i sin mobil och säga "förlåt för det jag gjort" utan att lämna förklaring.




"Äta kex och vissla"


Söta lillasyster Rebecka ♥


Jenny


Lyckades även få med Mikaela på bild, men det var svårt vill jag lova!


Vi är så coola! 


Jag trodde verkligen att jag skulle vara helt slut efter den här fullspäckade helgen, men jag är mer utvilad nu än innan! Det är så lite som behövs för att man ska återhämta sig, och en tjejkväll med övernattning var verkligen perfekt!
Kom hem till min fina fina familj och kände att jag skulle orka med precis vad som helst. Nya tag och mitt tålamodskonto är påfyllt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tyckte det var jätte kul att ni kom och att ni hade klänning på er. Var mysigt att spela, skratta och snacka av sig lite. Synd bara att ni var tvugna att åka så tidigt, men jag är samtidigt glad att Linnea tyckte om något hon fick av mig. Puss & kram på dig!

2011-02-07 @ 11:32:28
URL: http://faulseit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0